امروز : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
En

خود ارزیابی جایزه تعالی پیشرفت در شرکت جمکو

تاریخ ارسال : ۶ آذر ۱۴۰۲

خود ارزیابی جایزه تعالی پیشرفت در شرکت جمکو

خود ارزیابی به روش شبیه سازی جایزه تعالی پیشرفت در راستای تقویت قوت‌ها و قابلیت‌های شرکت و اصلاح و بهبود نقاط ضعف در شرکت دانش‌بنیان صنایع ماشین‌های الکتریکی جوین(جمکو) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت جمکو؛ خود ارزیابی به روش شبیه‌سازی جایزه تعالی و پیشرفت در تاریخ 1402/09/04 الی 1402/09/06، مطابق با مدل تعالی سازمانی EFQM 2013 در شرکت جمکو انجام شد و کلیه کارگروه‌ها از عملکرد خود در حضور ارزیابان دفاع کردند.

مدیرعامل شرکت جمکو در جریان این فرآیند گفت: انجام خودارزیابی و شناسایی نقاط قوت و نقاط ضعف، گام مهمی در جهت تقویت قوت‌ها و قابلیت‌های شرکت و اصلاح و بهبود نقاط ضعف می‌باشد.

ایشان بیان داشتند: با انجام خود ارزیابی و بهبود مستمر، شرکت به سمت ایجاد هرچه بیشتر نتایج پایدار و افزایش بیشتر بهره‌وری در آینده حرکت خواهد کرد.

شرکت جمکو در شش دوره جایزه مرکز ملی تعالی و پیشرفت، حضور داشته و اهتمام جدی در جهت توسعه فرهنگ تعالی در میان کارکنان و تعامل مناسب ، مبنی بر ارزش‌های مشترک و اخلاقیات باذینفعان بیرونی دارد، در همین راستا در مسیر پیشرفت تعالی از سطح تعهد به تعالی تا تقدیر‌نامه 3 ستاره رشد کرده است.