سوالات
1. میزان رضایت از کیفیت محصول و مطابقت آن با مشخصات فنی ارائه شده:
2. میزان رضایت از کیفیت بسته بندی محصول:
3. میزان رضایت از یکنواختی کیفیت محصول:
4. میزان رضایت از تحویل به موقع محصول و زمان بارگیری:
5. میزان رضایت از قیمت محصول در مقایسه با رقبا:
6. میزان رضایت از مدت زمان عکس العمل شرکت به درخواست و سفارش شما:
7. میزان رضایت از پاسخگویی به مسائل، مشکلات و شکایات:
8. میزان رضایت از دانش فنی و مهارت کارکنان فروش:
9. میزان رضایت از ارائه به موقع صورتحساب مالی:
10. میزان رضایت از نحوه وسرعت ارائه خدمات پس از فروش(گارانتی/ وارانتی/ تعمیرات):
11. میزان رضایت از کانال های ارتباطی و نحوه دسترسی به مسئولین و کارشناسان:
12. میزان رضایت از نحوه رسیدگی و پیگیری شکایات مطرح شده:
13. میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی شرکت در خصوص مشخصات فنی محصولات
و جنبه های زیست محیطی:
14. میزان تمایل به خرید مجدد از محصولات شرکت:
15. میزان رضایت از سرعت در مراحل اداری دریافت محصول (بورکراسی تحویل محصول):
16. میزان رضایت از جامع بودن مدارک فنی، کاتلوگ و راهنمای محصول:
17. میزان رضایت از پیگیری نظرات و استفاده از پیشنهادات مشتریان:
18. میزان رضایت کلی از شرکت: