امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
En

آیین رونمایی الکترو موتور سنکرون ۴۰۰۰ اسب بخار

تاریخ ارسال : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

آیین رونمایی الکترو موتور سنکرون ۴۰۰۰ اسب بخار

با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران 
آیین رونمایی الکترو موتور سنکرون ۴۰۰۰ اسب بخار / تولید دانش قدرت و منزلت می اورد 
در روزهای آخر سال تولید، پشتبانی‌ها و مان زدایی ها پروژه ساخت الکتروموتور ۴۰۰۰ اسب بخار سنکرون برای اولین بار در کشور تولید و به دست دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد. 
به گزارش ایثار واحد خراسان رضوی، دکتر امیر حسین قاضی زاده هاشمی پنج شنبه ۲۶ اسفند در بدو ورود به شهرستان جوین به مقام شهید گمنام این خطه ادای احترام کرد. 
در این سفر پروژه ساخت الکتروموتور ۴۰۰۰ اسب بخار سنکرون که برای اولین بار در کشور تولید شده به دست دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.
وی در این مراسم افتتاحیه طی سخنانی گفت: فرزندانی که در برابر مشکلات تسلیم نشدند و کارهای نشدنی را شدنی کردند و توکل به خدای متعال کردند به خصوص فرزندان شهدا وسبک زندگی پدران خود را درک و در آن نهضت کار می‌کنند 
با تمام وجود تشکر میکنم پرسنل خدوم که پروژه های بزرگ راه اندازی کردند از کسی که درب اینجا را باز می‌کند تا دانشمندی که مشاوره مهندسی می‌دهد تشکر میکنم . امروز قسم یاد میکنم در همین دوران جنگ اوکراین اسرائیل اعتراف کرده ایران دیگر جهان سومی نیست زیرا جهان سومی پیرو و وابسته است اما ایران اینگونه نیست بلکه تولید کننده شده‌است
تحریم ها باعث شد ما به توانایی‌های خودمان بیشتر تمرکز کنیم در زمینه های نرم افزاری سخت افزاری و غیره  به تولید و رشد رسیدیم .
هر چه قدر وابستگی اقتصادی بالا میره حتی یک درصد  یا ۱۰ درصد رشد پایین می آيد 
اقتصاد مقاومتی یعتی تولید دانش، زیرا تولید دانش قدرت و منزلت می آورد. 
حمایت از مردم مظلوم 


همچنین در استان چهارمحال بختیاری نیروگاه خورشیدی افتتاح و ... جعفری مدیرعامل شرکت مدیریت و تولید نیروگاه زاگرس کوثر در استان چهار محال و بختیاری به صورت وبینار در خصوص جایگاه و انرژی های نو سخنرانی کرد. 
همچنین در این مراسم که صدیقه خدیوی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی شهر ستان جوین حضور داشتند، محمد رستمی مدیرعامل شرکت جمکو جوین، علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی سخنرانی کرد. 
کارخانه جمکو در زمینی به مساحت ۲۵۰ هکتار با زیربنایی حدود ۶۷ هزار متر مربع که شامل واحد های تحقیق و توسعه، مهندسی، تولید، کنترل کیفیت، بازرگانی، و ... در سال ۱۳۶۹ احداث و ۵۰۰ نفر نیروی کار مستقیم به عنوان یک سازمان حرفه ای فعالیت می کند.

 

جام‌جم آنلاین؛ معرفی اولین الکتروموتور غول پیکر سنکرون 4 هزار اسب بخار ساخته شده در کشور

خبرگزاری فارس؛ غول‌های الکترومکانیکی مس سرچشمه که رقیب آمریکایی‌ها شد