امروز : ۲۵ مهر ۱۴۰۳
En

برگزاری جلسه شورای مدیران جمکو با محوریت بهبود بهره‌وری و افزایش تولید

تاریخ ارسال : ۳ مهر ۱۴۰۳

برگزاری جلسه شورای مدیران جمکو با محوریت بهبود بهره‌وری و افزایش تولید

جلسه شورای مدیران شرکت جمکو با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران بخش‌های مختلف، به‌منظور بررسی عملکرد و برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف تولیدی و بهره‌وری بیشتر در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت جمکو، روز سه‌شنبه 3 مهرماه ۱۴۰۳، نشست شورای مدیران این شرکت با حضور دکتر محمد جعفری اناری، مدیرعامل، دکتر امیر رشیدی کرمانی، مدیر کارخانه، معاونین و مدیران بخش‌های مختلف برگزار شد. این جلسه با هدف بررسی عملکرد بخش‌ها و جمع‌بندی فعالیت‌ها و مأموریت‌های محوله در سال جاری، و همچنین برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف تولیدی و راهبردی شرکت برگزار گردید.

دکتر جعفری اناری در این نشست بر لزوم افزایش بهره‌وری تولید، کاهش هزینه‌ها، بهبود کیفی نیروهای انسانی و استفاده از توانمندی‌های نخبگان مجموعه تأکید کرد. وی همچنین ضمن تشکر از تلاش‌های همه کارکنان، تحقق تولید ۴۰ مگاوات در ماه را برای اولین بار در تاریخ جمکو یک دستاورد بزرگ دانست و از مدیران خواست تا با تداوم تلاش و برنامه‌ریزی دقیق، در راستای تحقق شعار جهش تولید گام بردارند.

مدیرعامل جمکو با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات مؤثری که در ماه‌های گذشته صورت گرفته است، اظهار داشت که این اقدامات زیرساخت‌های مناسبی برای انجام پروژه‌های سازنده و بهینه‌سازی فرآیندها ایجاد کرده است. وی با تأکید بر ضرورت اجرای صحیح و کامل برنامه‌های تدوین شده، از معاونین و مدیران بخش‌ها خواست تا با هماهنگی و انسجام بیشتر، در جهت تحقق چشم‌اندازهای ترسیمی سال ۱۴۰۳ و دستیابی به نتایج مطلوب تلاش کنند.

در ادامه جلسه، مدیران شرکت به ارائه گزارش از عملکرد بخش‌های تحت مدیریت خود پرداختند و برنامه‌های آتی و چالش‌های موجود را مطرح کردند. پس از استماع گزارش‌ها، دکتر جعفری اناری با جمع‌بندی موارد مطرح شده، بر اهمیت پایبندی به استراتژی‌های کلان شرکت و تلاش مستمر در جهت نیل به اهداف تعیین شده تأکید کرد.

در پایان، مدیرعامل جمکو با تقدیر و تشکر ویژه از مدیران و کارکنان، خواستار ادامه همکاری‌ها و همدلی‌ها برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر شد و اظهار امیدواری کرد که با تکیه بر تلاش و پشتکار تیمی، زمینه‌ساز تحقق جهش تولید و ارتقاء جایگاه جمکو در صنعت کشور فراهم شود.