امروز : ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
En

از سرگیری طرح "مهارت آموزی در محیط کار واقعی" در شرکت جمکو

تاریخ ارسال : ۱۹ تیر ۱۴۰۳

از سرگیری طرح

با ادامه همکاری شرکت جمکو و سازمان فنی حرفه‌ای شهرستان جوین، طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی که از سال 1401 آغاز شده بود، در سال 1403 نیز ادامه خواهد یافت.

 

به گزارش روابط عمومی جمکو؛ در جلسه‌ای که بین  دکتر محمد جعفری اناری، مدیرعامل شرکت جمکو، و رئیس سازمان فنی حرفه‌ای شهرستان جوین برگزار شد، مقرر گردید که طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی در سال 1403 نیز اجرا شود. این طرح که از سال 1401 آغاز شده، به منظور توسعه آموزش‌های مهارتی و ارتقای سطح مهارت آموزان در محیط‌های کار واقعی تدوین شده است.

شرکت صنایع ماشین‌های الکتریکی جوین(جمکو) با هدف اجرایی نمودن بند ۲ سیاست‌های کلی اشتغال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و بند ۵ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، «طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی» را با استفاده از ظرفیت‌های آموزشی موجود در محیط‌های کارگاهی و به منظور توسعه و تنوع الگوهای آموزشی به اجرا درآورده است.

در سال 1401، این شرکت 3 دوره آموزشی با ظرفیت 29 نفر برگزار کرد که از این تعداد، 10 نفر مهارت آموز جذب شرکت شدند. همچنین در سال 1402 با برگزاری 3 دوره آموزشی دیگر با ظرفیت 25 نفر، 4 مهارت آموز دیگر نیز به کار گرفته شدند.

در ادامه، با توجه به موفقیت‌های حاصل شده و نیاز به توسعه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، تصمیم گرفته شد تا این طرح در سال 1403 نیز ادامه یابد و دوره‌های جدیدی برای آموزش مهارت آموزان برگزار شود.