امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
En

افتتاح خط تولید الکتروموتورهای سنکرون با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور

تاریخ ارسال : ۲۱ آبان ۱۴۰۰

افتتاح خط تولید الکتروموتورهای سنکرون با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور

طرح ساخت  الکتروموتور 2 هزار و 983 کیلو وات سنگرون «شرکت جمکو » با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور و مسئولان کشوری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین ، مدیرعامل کارخانه ماشین های الکتریکی جوین جناب آقای مهندس رستمی در این مراسم گفت  این طرح به سفارش شرکت ملی صنایع مس ایران برای اجرای پروژه معدنی در شهر بابک استان کرمان اجرا شده است.

وی افزود : برای ساخت این الکتروموتور که در مالکیت 5 کشور می باشد حدود 8 ماه زمان صرف شد و با همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران موفق به طراحی ساخت آن شدیم و کشور را از واردات ان بی نیاز خواهیم کرد.

رستمی افزود در سال جهش تولید جمکو توانست خط تولید این نوع الکتروموتورها را با ساخت الکتروموتور 4000 اسب بخار به سفارش  صنایع ملی مس ایران  افتتاح نماید.

همچنین نماینده مردم شهرستانهای سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه اعتماد به جوانان این مرز و بوم رمز پیروزی در دوران تحریم های ظالمانه است گفت : کارخانه جمکو جوین با استفاده از توانمندی های مهندسان داخلی الکتروموتور پروژه های بزرگ کشور را می‌سازد و اکنون این کارخانه مسیر رشد و توسعه خود را به خوبی پیموده است.

عنابستانی ابراز امیدواری کرد که با عقد قرارداد با شرکت های داخلی برای تامین الکتروموتور در توان مختلف علاوه بر جلوگیری از خروج ارز برای جمعیت بیشتری در این واحد بزرگ صنعتی شغل ایجاد شود و کارخانه با ظرفیت کامل به تولید بپردازد.