امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
En

آئین بهره‌برداری از ابر پروژه آبرسانی غدیر خوزستان

تاریخ ارسال : ۱۳ شهریور ۱۴۰۱

آئین بهره‌برداری از ابر پروژه آبرسانی غدیر خوزستان

به گزارش روابط عمومی جمکو، ابر پروژه آبرسانی غدیر که از ۱۰ سال پیش در خوزستان آغاز شده است طی یکساله اول دولت سیزدهم با دستورات رییس جمهور، وزیر نیرو و نیز تزریق بودجه ویژه به این طرح شتاب زیادی گرفت و خوشبختانه بخش عمده‌ای از این طرح آماده بهره برداری است.
از مهر ماه سال قبل کارشناسان و مدیران سازمان آب و برق برای تحقق وعده رییس جمهور به مردم خوزستان در زمینه تامین آب آشامیدنی مناسب وارد عمل شدند و در ابتدا بازه زمانی سه ساله برای اجرای آن تعریف شد که خوشبختانه با تلاشهای صورت گرفته شرکت های دخیل در این پروژه بالاخص شرکت جمکو که با کار جهادی شبانه روزی موفق شد در کمتر از 6 ماه 12 الکتروموتور 1250 کیلوواتی را برای طرح آبرسانی غدیر را ساخته  و ارسال کند و طرح با حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، افتتاح شد.
مجری ساخت الکتروموتورهای پیشرفته شرکت جمکو انتخاب شد و این شرکت سریع ترین مسیرها را برای ساخت الکتروموتورها طبق نقشه‌های کارشناسی انتخاب کرد.
با افتتاح این طرح سطح کیفی و کمی آب در غرب استان خوزستان افزایش بسیار چشمگیری خواهد داشت و مردم غرب استان بعد از سالها از آب آشامیدنی بسیار با کیفیتی بهره مند خواهند شد.

 

خبرگزاری آنا: شرکت جمکو چگونه پروژه آب‌رسانی خوزستان را تسریع کرد