امروز : ۱ آبان ۱۴۰۳
En

بازدید نماینده غرب خراسان از جمکو؛ تأکید بر رشد صنعت و عبور از چالش‌ها

تاریخ ارسال : ۲۴ مهر ۱۴۰۳

بازدید نماینده غرب خراسان از جمکو؛ تأکید بر رشد صنعت و عبور از چالش‌ها

روز سه‌شنبه، ۲۴ مهر ۱۴۰۳، دکتر بهروز محبی، نماینده غرب خراسان در مجلس شورای اسلامی، به همراه دکتر سامقانی، فرماندار جوین، و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار با دکتر محمد جعفری اناری، مدیرعامل، و مدیران شرکت جمکو، دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی جمکو، در این دیدار دکتر محبی از تلاش‌های جمکو در مسیر توسعه صنعت کشور تقدیر کرد و گفت: موفقیت‌های این مجموعه، مایه افتخار است. دو عامل کلیدی رشد، یعنی بهره‌وری و سرمایه‌گذاری، باید در اولویت قرار داشته باشند و با توجه به پیشرفت‌های جمکو، هدف ما فتح قله‌های جدید است.

سپس دکتر جعفری، مدیرعامل جمکو، ضمن خوش‌آمدگویی، گزارشی از دستاوردها و چالش‌های پیش روی شرکت ارائه کرد. وی با اشاره به مشکلاتی مانند قطعی برق، گفت: علی‌رغم موانع موجود، ظرفیت تولید را به ۴۰ مگاوات رسانده‌ایم.

وی همچنین به ظرفیت سه‌برابری تولید اشاره کرد و افزود: با برطرف شدن موانع، این پتانسیل به‌طور کامل فعال خواهد شد. دکتر جعفری ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران و کارکنان، آینده شرکت را روشن ارزیابی کرد.

در پایان، دکتر سامقانی، فرماندار جوین، با اعلام حمایت از صنایع منطقه، به اهمیت بهره‌برداری از ظرفیت‌های بومی اشاره کرد و گفت: این ظرفیت‌ها می‌توانند به رشد و توسعه مجموعه‌هایی مانند جمکو کمک کنند.