امروز : ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
En

تجلیل از شرکت جمکو به عنوان واحد صنعتی برتر در همایش روز ملی صنایع و معادن

تاریخ ارسال : ۲۰ تیر ۱۴۰۳

تجلیل از شرکت جمکو به عنوان واحد صنعتی برتر در همایش روز ملی صنایع و معادن

در دوازدهمین همایش گرامیداشت روز ملی صنایع و معادن شهرستان سبزوار که در 18 تیرماه 1403 برگزار شد، شرکت جمکو به عنوان واحد صنعتی برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی جمکو؛ در دوازدهمین همایش گرامیداشت روز ملی صنایع و معادن شهرستان سبزوار که در 18 تیرماه 1403 با حضور دکتر محسنی ثانی نماینده مجلس شورای اسلامی، مهندس ابراهیمی معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار و دکتر رجبی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی  برگزار گردید، شرکت جمکو به عنوان واحد صنعتی برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

در این مراسم، با تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه و دستاوردهای ارزشمند شرکت دانش‌بنیان جمکو در زمینه توسعه و پیشرفت صنعتی، این شرکت به عنوان واحد صنعتی برتر معرفی شد. نمایندگان و مسئولان حاضر در مراسم با اشاره به اهمیت صنایع و معادن در اقتصاد کشور، بر نقش حیاتی شرکت‌هایی مانند جمکو در رشد و شکوفایی این بخش تأکید کردند.

همچنین، در این همایش از دکتر محمد جعفری اناری، مدیرعامل جمکو، به عنوان مدیر برتر صنعتی با اهدا لوح سپاس تجلیل به عمل آمد. لوح و تندیس مربوطه توسط دکتر امیر رشیدی کرمانی، مدیر کارخانه، به نمایندگی دریافت شد.

این تجلیل به عنوان نمادی از تلاش‌ها و دستاوردهای برجسته شرکت جمکو در عرصه صنعت و معدن، انگیزه‌ای برای ادامه راه موفقیت و تلاش‌های بیشتر در این زمینه خواهد بود.