امروز : ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
En

«عملیات احیا» اثر شایسته تقدیر در جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران

تاریخ ارسال : ۱۸ تیر ۱۴۰۳

«عملیات احیا» اثر شایسته تقدیر در جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران

کتاب «عملیات احیا»، توانست در چهل‌ویکمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران عنوان شایسته تقدیر را کسب کند. این کتاب روایت‌گر تلاش‌ها و موفقیت‌های شرکت دانش‌بنیان جمکو در عرصه دانش و فناوری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت جمکو؛ آیین تجلیل از شایستگان تقدیر چهل و یکمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، شنبه (۱۶ تیرماه) با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسراحمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران ، جمعی از مسئولین استانی و دبیر علمی چهل و یکمین دوره جایزه کتاب سال در تالار رودکی برگزار شد.
در این آیین آثاری از نویسندگان در 46موضوع شایسته تقدیر چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی شدند. کتاب عملیات احیا در موضوع تاریخ و جغرافیا، گروه مستند نگاری از برگزیدگان این نشست فرهنگی بود. این کتاب روایت صعود یک مجموعه دانش‌بنیان به قله دانش و فناوری الکتروموتور» را در 20 فصل بیان می کند،

کتاب «عملیات احیا» به نویسندگی محمد حکم‌آبادی، با بهره‌گیری از تجربه‌ها و دستاوردهای شرکت جمکو، به عنوان نمادی از تلاش‌های مستمر و بی‌وقفه تیم این شرکت در جهت دستیابی به موفقیت‌های ملی و بین‌المللی و نقش‌آفرینی در خروج صنایع از تحریم‌های ظالمانه شناخته شده است.

کسب این عنوان معتبر، نه تنها مایه افتخار شرکت جمکو، بلکه نشان‌دهنده تعهد و پشتکار تمامی اعضای تیم جمکو در مسیر پیشرفت و نوآوری است. جمکو همچنان به تلاش‌های خود ادامه خواهد داد تا با دستاوردهای جدید، نام ایران را در عرصه‌های علمی و صنعتی سربلند نگه دارد.


خبرگزاری ایبنا: «عملیات احیا»؛ اثر شایسته تقدیر در چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران